W trakcie wydarzenia dowiesz się jak stworzyć profil na LinkedIn, który przyciągnie rekruterów oraz CV, które będzie Twoją przepustką na rynek pracy.
Poznasz zasady:
- czym się różnią i jak się uzupełniają LinkedIn vs. CV;
- jak opisać siebie w 3-4 zdaniach;
- jak uwidocznić w LinkedIn i CV swoje dopiero zdobywane doświadczenie zawodowe;
- jak zdobywać rekomendacje i opinie na temat swoich umiejętności;
- jak analizować ogłoszenie i używać słów kluczowych by Twoje CV zostało dostrzeżone, a profil pojawiał się w wyszukiwarkach;
- jak formułować wiadomości do rekruterów.
Warsztat poprowadzą:
Klaudia Dolata – Dyrektor Oddziału w AUDIT HR, ekspertka w zarządzaniu zespołem rekrutacyjnym i budowaniu długofalowych relacji z klientami i kandydatami.
Iwona Żurek – Senior Recruiter w AUDIT HR, specjalistka w rekrutacji i poszukiwaniach talentów, wspierająca kandydatów w procesie rekrutacyjnym.
Zapisy w formie mailowej na adres: bk@uz.zgora.pl – ograniczona liczba miejsc! (Prosimy o podanie informacji: kierunek studiów, student/absolwent)
Zapraszamy wszystkich studentów, którzy chcą wyróżnić się na rynku pracy i skutecznie prezentować swój profesjonalny wizerunek!