w ramach platformy pracodawca może bezpłatnie utworzyć swój profil i samodzielnie dodawać i edytować oferty. Dostęp do ofert, a także do rozbudowanych mechanizmów ich filtrowania (zgodnie z wymaganiami pracodawcy oraz swoim wykształceniem, umiejętnościami i preferencjami dotyczącymi m.in. branży, zawodu, rodzaju umowy czy miejsca pracy) otrzymają wszyscy studenci i absolwenci zarejestrowani w SABK.
KORZYŚCI Z UŻYTKOWANIA SERWISU:
ABY ZAREJESTROWAĆ KONTO PRACODAWCY NALEŻY:
1. Zapoznać się z Regulaminem korzystania z serwisu - link
2. Przejść do Strefy Pracodawcy => Rejestracja pracodawcy
3. Wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką.
4. W sekcji Dane kontaktowe rekrutera należy umieścić dane pracownika firmy odpowiedzialnego za składanie ofert i prowadzanie rekrutacji.
5. Należy ustalić identyfikator (login) oraz hasło.
6. W sekcji Twoje Biuro Karier można wybrać Biuro Karier, które zostanie opiekunem firmy w serwisie.
7. Na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłany mail aktywacyjny.
W momencie aktywacji konta (poprzez link aktywacyjny z maila) należy wprowadzić hasło.
8. Po aktywacji konta można się zalogować i złożyć ofertę.
Zespół Biura Karier UZ